فروش کابل کشی در شهرک صنعتی قرچک

Cabling-1
Cabling-2



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


اجرا و هزینه سینی کابل برق کم و است.قامت زیاد از ویژگی های سینی کابل فولادی است.. وزن زیاد، هدایت الکتریکی کم و مقاومت ناچیز در برابر خوردگی نیز معایب اصلی این محصول هستند که باید در زمان انتخاب و اجرا سینی، در نظر گرفته شوند. است.فاده از پوشش های گالوانیزه گرم، پیش گالوانیزه و اپوکسی و رنگ های مخصوص می تواند مقاومت سینی کابل برق فولادی را در برابر خوردگی افزایش دهد. سینی های کابل برق است.یل نیز در واقع از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و که در برابر مواد شیمیایی آلی و غیر آلی مقاوم هستند.

سینی کابل برق یکی از ملزومات برق کشی در محیط های تجاری و صنعتی می باشد. این ابزار در بخش هایی از فضاهای مسکونی نیز قابلیت به کارگیری دارد؛ اما عمده موارد است.عمال این محصول، محدود به موارد صنعتی و تجاری می گردد. سینی کابل برق نوعی محافظ کابل های مورد است.فاده در ساختمان محسوب می گردد که سبب آراستگی ظاهری سیم کشی نیز می شود.

کابل های برق جهت کابل کشی برق صنعتی و برای انتقال نیروی الکتریکی است.فاده می شوند و شامل سه جز اصلی هستند: یک یا چند هادی مسی یا آلومینیومی رشته ای یا جامد ، عایق و غلاف خارجی که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. آنها در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلفی در دسترس هستند که بسته به نصب مورد نیاز آنها متفاوت است..



( فروش ) های دیگر