مشاوره و اجرا کابل کشی در شهرک صنعتی قرچک

Cabling-1
Cabling-2



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این مورد نیز زمانی بکار می رود که فضای کافی برای ایجاد کانال و یا امکان کند و کاری وجود نداشته باشد. همچنین از این روش بیشتر در کارخانه‌ها و اماکنی که شرایط نصب وجود ندارد است.فاده می‌کنند. در این روش برای انتقال تعداد زیادی کابل از پایه‌های پیش ساخته شده است.فاده می‌شود. یک طرف این پایه‌ها به وسیله رول پلاک به دیوار متصل شده و سینی کابل برق برروی پایه دیگر قرار می‌گیرد و توسط پیچ به پایه متصل می‌شود. مسیر سینی کابل‌ها باید به طور کامل بسته و سیم به زمین اتصال داشته باشد.

وزن عامل مهم دیگری است. که در سینی کشی کابل برق باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت تخمین وزن بالا برای کابل ها، بهتر است. انواع ضخیم تر این محصول مورد است.فاده قرار گیرد. انجام این پروسه با است.فاده از نرم افزارهای دقیق مهندسی صورت می گیرد و لازم است. زمان کافی برای این امر صرف شود تا از بروز مشکلات آتی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.

برای انتخاب سینی کابل برق از میان انواع پیش گفته باید معیارهای مشخصی تعریف شود. است.فاده از انواع سینی های کابل برق در موقعیت های متفاوت به صورت منحصر به فردی تعریف می گردد و روشن است. که گزینش این محصول بر اساس ویژگی های هر پروژه متغییر خواهد بود؛ به عبارت دیگر می توان گفت در هر محیط و موقعیتی باید نوع خاصی از سینی کابل برق مورد است.فاده قرار گیرد که با شرایط آن کاملا سازگاری داشته باشد. سهل انگاری در این امر می تواند منجر به عواقب ناخوشایندی گردد. لازم است. 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر