مشاوره و اجرا کابل کشی در شهرک صنعتی پیشوا

Cabling-1
Cabling-2



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


همانطور که در بالا نشان داده شد ، کابلهای صنعتی باید طوری طراحی شوند که در برابر طیف وسیعی از شرایط محیطی مقاومت کنند. این کابل ها در معرض گرمای زیاد ، الکتریسیته ، مواد شیمیایی خورنده و یا عناصر خرد کننده و ساینده ، باید عملکرد قابل اطمینان و سازگار داشته باشند. از آنجا که شرایط ممکن است. از محل کار به محل کار دیگر متفاوت باشد ، تامین کنندگان کابل و سیم انتخاب گسترده ای از کابل ها را با توجه به کاربردهای مختلف ارائه می دهند. علاوه بر اطمینان از مناسب بودن کابل انتخاب شده برای یک برنامه برای محیط کار ، متخصصان صنعت باید چندین فاکتور دیگر را نیز در نظر بگیرند ، از جمله: الزامات و است.انداردهای زیست محیطی و نمایندگی، سیاست ها و مقررات بین المللی ، کشور و محلی، پیشرفت های فنی و هزینه نت کابل مدت‌ها وقت صرف ساخت کابلهای سفارشی ، سیمها و لوازم جانبی با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای صنعت کرده است.. این مجموعه، دانش و مهارت لازم برای ارائه راه حل هایی مناسب را به همه مشتریان خود دارد.

سینی کابل برق نقش محافظت کننده را نیز برای سیم های برق بر عهده دارد و با نصب آنها بر روی دیوار، سقف، زیر زمین و زمین می توان سیم ها را به درستی در مسیر مورد نظر هدایت نمود. از سینی کابل برق می توان برای هدایت و حفاظت خطوط برق با ولتاژ بالا، 

در این روش از کابل کشی صنعتی کانال‌های خاکی را به شکل ذوزنقه می‌سازند تا از ریزش خاک به داخل کانال جلوگیری شود. در مرحله بعدی برای محکم کردن کف کانال آن را با آجر فرش کرده و به ضخامت سانتی متر با ماسه پر می‌کنند. بعد از آن کابل را روی ماسه قرار داده و مجددا برروی آن سانت ماسه می‌ریزند. دو مرتبه روی آن را با آجر فرش می‌کنند ، یک نوار هشدار بر روی آن قرار داده و الباقی کانال را نیز با خاک معمولی پر می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر