مشاوره و اجرا کابل کشی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Cabling-1
Cabling-2



رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


برای انتخاب سینی کابل برق از میان انواع پیش گفته باید معیارهای مشخصی تعریف شود. است.فاده از انواع سینی های کابل برق در موقعیت های متفاوت به صورت منحصر به فردی تعریف می گردد و روشن است. که گزینش این محصول بر اساس ویژگی های هر پروژه متغییر خواهد بود؛ به عبارت دیگر می توان گفت در هر محیط و موقعیتی باید نوع خاصی از سینی کابل برق مورد است.فاده قرار گیرد که با شرایط آن کاملا سازگاری داشته باشد. سهل انگاری در این امر می تواند منجر به عواقب ناخوشایندی گردد. لازم است. 

در این روش از کابل کشی صنعتی کانال‌های خاکی را به شکل ذوزنقه می‌سازند تا از ریزش خاک به داخل کانال جلوگیری شود. در مرحله بعدی برای محکم کردن کف کانال آن را با آجر فرش کرده و به ضخامت سانتی متر با ماسه پر می‌کنند. بعد از آن کابل را روی ماسه قرار داده و مجددا برروی آن سانت ماسه می‌ریزند. دو مرتبه روی آن را با آجر فرش می‌کنند ، یک نوار هشدار بر روی آن قرار داده و الباقی کانال را نیز با خاک معمولی پر می‌کنند.

در موقع عبور کابل از چهارراه ها بهتر است. کابل را از داخل لوله عبور داده، به طوری که طول لوله به قدری باشد که تا اواسط پیاده رو کشیده شود. این لوله ها باید طوری به یکدیگر وصل شوند و در داخل یکدیگر قرار گیرند که در موقع کابل کشی و عبور از داخل لوله کابل به محل های اتصال لوله گیر نکرده و مزاحمت ایجاد نکند. در موقعی که کابل از داخل لوله ای رد می شود باید کابل را در محل ورود و خروج از لوله محافظت کرد تا در اثر لبه های لوله زخمی نشود و در ضمن با لوله تماس نداشته باشد. در موقع کابل کشی باید دقت کرد که هوا خیلی سرد نباشد، مثلاً در یخبندان نباید کابل کشی کرد، زیرا روپوش فیری کابل خورده می شود و می ترکد و در صورتیکه مجبور به کشیدن کابل در موقع یخبندان باشیم. باید کابل را قبلاً کمی گرم نمود. (معمولاً آنها را در اطاق های سربسته قدری حرارت می دهند)    جهت عبور کابل از یک طرف به طرف دیگر خیابان و یا عبور کابل از میدان ها و چهارراه ها همانطور که گفته شد از لوله های سیمانی مخصوص با لوله گالوانیزه بنام کانال کابل است.فاده می شود. این لوله ها یک سوراخه، دو سوراخه، سه سوراخه و یا چهار سوراخه ساخته می شوند. قطر سوراخ لوله ها باید حتما حداقل ٫۵ برابر قطر خارجی کابل باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر