فروش کابل کشی در غرب تهران

Cabling-1
Cabling-2



کلید واژه ها : محله های غرب تهران ، مشارکت در ساخت غرب تهران پیش فروش آپارتمان در غرب تهران ، اجاره آپارتمان در غرب تهران ، خرید آپارتمان در غرب تهران ، پیش خرید آپارتمان در غرب تهران ، غرب تهران بالا شهره؟ ، شهرک های غرب تهران ، جنوب غرب تهران روی نقشه

به طور کلی به دلیل اینکه این منطقه از شمال با رشته کوه البرز همسایگی دارد، شم انداز بی نظیری از کوه های البرز به نمایش گذاشته است.. علاوه بر این باید اشاره کرد که یکی از بهترین و مهم ترین ویژگی هایی که منطقه شهر تهران دارد وجود خطوط متروی تهران و همچنین متروی کرج در این منطقه است.. در واقع به دلیل هم مرز بودن مناطق و خطوط مترویی که از آن ها می گذر نیز مشترک بوده و ساکنین محله های غرب تهران می توان دسترسی بسیار آسانی به سایر نقاط پایتخت داشته باشند. 

از مشهورترین و قدیمی ترین محله های غرب تهران که ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد. این محله از آنجایی که در آن سال های غربی ترین بخش تهران به حساب می آمده و توسط غربی ها (اغلب آمریکایی ها و آلمانی ها) ساخته شده است. به عنوان شهرک غرب مشهور شده است.. این محله که از جنوب به اتوبان همت و شیخ و فضل الله متصل است. یکی از اصلی ترین مراکز اداری – تجاری و مسکونی تهران است.. میدان صنعت که به قلب اصلی این محله به حساب می آید دارای ایستگاه مترو و مرکز تاکسی رانی می باشد و ساکنین این منطقه را به بخش های دیگر شهر تهران وصل می کند. از مهم ترین بخش های مهم شهرک غرب می توان به دانشگاه آزاد واحد غرب تهران ، مجتمع اداری – تجاری میلاد نور ، مرکز خرید گلستان تهران و مجتمع مهستان اشاره کرد.


این روش به صورت روکار و توکار اجرا می گردد. در حالت روکار جعبه تقسیم باید در مکانی قرار گیرد که امکان دسترسی آسان به آن مسیر باشد و حداکثر فاصله‌ بین دو جعبه تقسیم متر باشد. در اتصال لوله های فولادی حتما از بوشن است.فاده شود در این روش قطر لوله حد اقل باید . برابر قطر کابل باشد.

ﻣﻨﺎﺳب ترﻳﻦ ﻣﺴﻴﺮ ﻛﺎﺑﻞ ﻛﺸﻲ در ﻳﻚ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻣﺴﻜﻮﻧﻲ ﭘﻴﺎده روﻫﺎ ﻳﺎ ﻓﻀﺎﻫﺎی ﺑﺎﻻﺗﺮ از زﻣﻴﻦ در راﺳﺘﺎی ﭘﻴﺎده روﻫﺎﺳﺖ. ﮔﻮدی ﺷﻴﺎر ﺑﺴﺘﮕﻲ ﺑﻪ ﺷﻤﺎر ﻛﺎﺑﻞ ﻫﺎﻳﻲ دارد ﻛﻪ ﺑﺎﻳﺪ روی ﻳﻜﺪﻳﮕﺮ ﻳﺎ ﻛﻨﺎر ﻫﻢ در ﺷﻴﺎر ﻗﺮار ﮔﻴﺮﻧﺪ. افزون بر آن در نواحی شهری و شهرک های صنعتی تعیین مسیر همچنین بستگی به عبور لوله های گاز و آب موجود و یا در برنامه های آتی توسعه دارد. گودی بستر کابل در پیاده روها نباید کمتر از ٫ متر باشد و در جاده ها نباید کمتر از ٫۸ متر باشد. در ﺟﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻛﺎﺑﻞﻫﺎ از ﮔﻮدی ﻫﺎی ﺑﺴﻴﺎر ﻛﻢ ﻋﻤﻖ ﻋﺒﻮر ﻣﻲﻛﻨﻨﺪ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻮﺳﻂ ﺻﻔﺤﻪ ﻫﺎی ﺑﺘﻮﻧﻲ ﺑﺎ ﺿﺨﺎﻣﺖ ﻛﺎﻓﻲ ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ ﺷﻮﻧﺪ. کابل ها معمولاً با یک لایه شن یا خاک سرند شده (بدون ریگ یا سنگپاره) به ضخامت سانتیمتر پوشانده می شوند و سپس برای حفاظت در برابر آسیب هایی که عملیات خاکبرداری یا ساختمان سازی ممکن است. به کابل وارد آورد، با آجر یا صفحات پلاستیکی و یا وسایلی همانند پوشانده می شوند. اﮔﺮ از اﻳﻦ ﭘﻮﺷﺶ ﻫﺎ اﺳﺘﻔﺎده ﻧﺸﻮد، از ﻧﻮارﻫﺎی ﻫﺸﺪار دﻫﻨﺪه ﭘﻼﺳﺘﻴﻜﻲ ﺑﺮای ﻧﺸﺎن دادن ﻣﺴﻴﺮ ﻛﺎﺑﻞ اﺳﺘﻔﺎده ﻣﻲ ﻛﻨﻨﺪ. اﮔﺮ در ﻳﻚ ﺷﻴﺎر، ﻛﺎﺑﻞ ﻫﺎی ﻓﺸﺎر ﻣﺘﻮﺳﻂ (ﻳﺎ ﻓﻮق ﺗﻮزﻳﻊ) و ﻓﺸﺎر ﺿﻌﻴﻒ در ﻛﻨﺎر ﻫﻢ ﺧﻮاﺑﺎﻧﺪه ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ، در ﻋﻤﻞ ﻛﺎﺑﻞ ﻓﺸﺎر ﻣﺘﻮﺳﻂ (ﻳﺎ ﻓﻮق ﺗﻮزﻳﻊ) ﺑﺎﻳﺪ در ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﺮﻳﻦ ﻣﻮﻗﻌﻴﺖ ﺟﺎی داده ﺷﻮد، ﺳﭙﺲ ﺑﺎﻳﺪ روی آن را ﺑﺎ ﻻﻳﻪ ای از ﺷﻦ ﭘﻮﺷﺎﻧﺪ و ﺑﺎ ﺻﻔﺤﺎت ﻣﺤﺎﻓﻆ ﭘﻮﺷﺶ داد، آﻧﮕﺎه در ﺑﺎﻻی اﻳﻦ ﺻﻔﺤﺎت ﺑﺎ اﻓﺰاﻳﺶ ﻳﻚ ﻻﻳﻪ دﻳﮕﺮی از ﺷﻦ ﻣﻲﺗﻮان ﻛﺎﺑﻞ ﻫﺎی ﻓﺸﺎر ﺿﻌﻴﻒ را ﺧﻮاﺑﺎﻧﺪ. در ﻳﻚ ﭼﻨﻴﻦ آراﻳﺸﻲ در اﺛﺮ ﮔﺮﻣﺎﻳﺶ دو ﺳﻮﻳﻪ و ﺧﺸﻚ ﺷﺪن ﺧﺎک، ﮔﻨﺠﺎﻳﺶ ﺑﺎر ﻫﺮ دو ﻛﺎﺑﻞ ﻛﺎﻫﺶ ﺧﻮاﻫﺪ ﻳﺎﻓﺖ.

اجرا و هزینه سینی کابل برق در زمانی که سیم کشی های ساختمان به صورت روکار انجام می شود، بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. است.فاده از این ابزار، سیم کشی های انجام شده را از آشفتگی دور می کند و نظم و انضباط را در کار به وجود می آورد. همچنین با است.فاده از این شیوه در سیم کشی، تغییرات در سیم کشی ساختمان به سادگی قابل اجرا خواهد بود لذا نصب سینی کابل در مواردی که پیش بینی می شود تغییراتی در آینده مورد نیاز باشد، مفید و سودمند خواهد بود.



( فروش ) های دیگر