مشاوره و اجرا کابل کشی در فیروزکوه

Cabling-1
Cabling-2



به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:


همانطور که از نامش پیداست در این روش پروسه کابل کشی از روی دیوار انجام می‌گیرد. این روش بیشتر در داخل اماکن سر پوشیده ، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و غیره بکار می‌رود. در کابل کشی روکار ابتدا مسیر عبور کابل را از قبل مشخص می‌کنند بعد به وسیله داکت یا بست‌های فلزی کابل را از مسیر مشخص عبور می‌دهند.

این مورد نیز زمانی بکار می رود که فضای کافی برای ایجاد کانال و یا امکان کند و کاری وجود نداشته باشد. همچنین از این روش بیشتر در کارخانه‌ها و اماکنی که شرایط نصب وجود ندارد است.فاده می‌کنند. در این روش برای انتقال تعداد زیادی کابل از پایه‌های پیش ساخته شده است.فاده می‌شود. یک طرف این پایه‌ها به وسیله رول پلاک به دیوار متصل شده و سینی کابل برق برروی پایه دیگر قرار می‌گیرد و توسط پیچ به پایه متصل می‌شود. مسیر سینی کابل‌ها باید به طور کامل بسته و سیم به زمین اتصال داشته باشد.

همانطور که در بالا نشان داده شد ، کابلهای صنعتی باید طوری طراحی شوند که در برابر طیف وسیعی از شرایط محیطی مقاومت کنند. این کابل ها در معرض گرمای زیاد ، الکتریسیته ، مواد شیمیایی خورنده و یا عناصر خرد کننده و ساینده ، باید عملکرد قابل اطمینان و سازگار داشته باشند. از آنجا که شرایط ممکن است. از محل کار به محل کار دیگر متفاوت باشد ، تامین کنندگان کابل و سیم انتخاب گسترده ای از کابل ها را با توجه به کاربردهای مختلف ارائه می دهند. علاوه بر اطمینان از مناسب بودن کابل انتخاب شده برای یک برنامه برای محیط کار ، متخصصان صنعت باید چندین فاکتور دیگر را نیز در نظر بگیرند ، از جمله: الزامات و است.انداردهای زیست محیطی و نمایندگی، سیاست ها و مقررات بین المللی ، کشور و محلی، پیشرفت های فنی و هزینه نت کابل مدت‌ها وقت صرف ساخت کابلهای سفارشی ، سیمها و لوازم جانبی با کیفیت بالا و متناسب با نیازهای صنعت کرده است.. این مجموعه، دانش و مهارت لازم برای ارائه راه حل هایی مناسب را به همه مشتریان خود دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر