مشاوره و اجرا کابل کشی در قرچک

Cabling-1
Cabling-2



سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..

آب و هوا و ترافیک قرچک تهران، تفاوت چندانی با خود شهر تهران ندارد. البته به دلیل اینکه قرچک، در خارج از بافت پایتخت واقع شده است.، از لحاظ کیفیت آب و هوا کمی بهتر از شهر تهران است.. آب و هوای شهر قرچک، بیابانی و خشک است. و به همین دلیل در فصل های گرم سال، گرمای شدیدتری نسبت به تهران دارد. همچنین، در روزهای سرد سال، سرمای قرچک، خشک و است.خوان سوز است.! 

شهر قرچک، از محله های مختلفی تشکیل شده است. که هر کدام از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی متفاوت هستند. اما در مجموع باید بگوییم که امکانات رفاهی و تفریحی قرچک تهران، مطلوب است.. زیرا در سال های اخیر و با رشد جوامع شهری در است.ان تهران، هر یک از محله ها و شهرستان های تابع تهران نیز رشد کرده اند و از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی و فرهنگی، فوق العاده هستند.


سلام وقت بخیر یه سوال خدمت شما داشتم من میخوام برای چاه کشاورزی جابه جایی بگیریم و و چاه جدید حدود ۵متر از ترانس برق فاصله میگیره من میتونم فاصله ۵متر را با کابل زیر زمین ببرم بدون این که ترانس رو جابه جا کنم و ترانس برق من هم ۵امپر کشاورزی هست ممنون میشم راهنمایی بکنید

تاسیسات آب و فاضلاب ، نیروگاه‌های بادی ، معادن و غیره محیط‌هایی هستند که برای مقاومت در برابر درجه حرارت شدید ، رطوبت ، گرد و غبار ، انواع حلال‌های شیمیایی تجذیه کننده ، لرزش مکانیکی و عوامل دیگر به کابل اترنت نیاز دارند.

به همین منظور و برای برآورده ساختن نیازهای کابل کشی صنعتی ، برخی از تولید کنندگان کابل ، کابل‌های به اصطلاح &#;اترنت صنعتی&#; را معرفی کرده‌اند. این محصولات اساسا کابل‌های اترنت خارج از شبکه COTS تجاری هستند که توسط یک لایه اضافی پوشانده شده‌اند. این نوع کابل اترنت دارای ویژگی‌های ناهموار خاصی است.، این موضوع به دلیل است.فاده از دو لایه پوششی ضخیم می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا است.فاده از این کابل‌ها در مقایسه با کابل COTS معمولی کمی سخت‌تر باشد.از دیگر معایب بکارگیری این نوع کابل‌ها نیز می‌توان به درجه حرارت بسیار محدود آن‌ها اشاره نمود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر