فروش کابل کشی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Cabling-1
Cabling-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


وزن عامل مهم دیگری است. که در سینی کشی کابل برق باید مورد توجه قرار گیرد. در صورت تخمین وزن بالا برای کابل ها، بهتر است. انواع ضخیم تر این محصول مورد است.فاده قرار گیرد. انجام این پروسه با است.فاده از نرم افزارهای دقیق مهندسی صورت می گیرد و لازم است. زمان کافی برای این امر صرف شود تا از بروز مشکلات آتی در این رابطه جلوگیری به عمل آید.

این مورد نیز زمانی بکار می رود که فضای کافی برای ایجاد کانال و یا امکان کند و کاری وجود نداشته باشد. همچنین از این روش بیشتر در کارخانه‌ها و اماکنی که شرایط نصب وجود ندارد است.فاده می‌کنند. در این روش برای انتقال تعداد زیادی کابل از پایه‌های پیش ساخته شده است.فاده می‌شود. یک طرف این پایه‌ها به وسیله رول پلاک به دیوار متصل شده و سینی کابل برق برروی پایه دیگر قرار می‌گیرد و توسط پیچ به پایه متصل می‌شود. مسیر سینی کابل‌ها باید به طور کامل بسته و سیم به زمین اتصال داشته باشد.

به همین منظور و برای برآورده ساختن نیازهای کابل کشی صنعتی ، برخی از تولید کنندگان کابل ، کابل‌های به اصطلاح &#;اترنت صنعتی&#; را معرفی کرده‌اند. این محصولات اساسا کابل‌های اترنت خارج از شبکه COTS تجاری هستند که توسط یک لایه اضافی پوشانده شده‌اند. این نوع کابل اترنت دارای ویژگی‌های ناهموار خاصی است.، این موضوع به دلیل است.فاده از دو لایه پوششی ضخیم می‌باشد. همین موضوع باعث شده تا است.فاده از این کابل‌ها در مقایسه با کابل COTS معمولی کمی سخت‌تر باشد.از دیگر معایب بکارگیری این نوع کابل‌ها نیز می‌توان به درجه حرارت بسیار محدود آن‌ها اشاره نمود.



( فروش ) های دیگر