فروش کابل کشی در ناحیه صنعتی بیجین ری

Cabling-1
Cabling-2



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


سیم کشی صنعتی توسط لوله های فولادی به صورت توکار و روکار انجام می شود. جعبه ی تقسیم باید در مکانی باشد که دسترسی به آن ساده باشد و به راحتی صورت گیرد. حداکثر فاصله ی بین دو جعبه ی تقسیم باید متر باشد. لازم به ذکر است. که برای اتصال لوله های فولادی باید از بوشن است.فاده کنید. در این روش باید قطر لوله حداقل . برابر قطر کابل باشد.

این مورد نیز زمانی بکار می رود که فضای کافی برای ایجاد کانال و یا امکان کند و کاری وجود نداشته باشد. همچنین از این روش بیشتر در کارخانه‌ها و اماکنی که شرایط نصب وجود ندارد است.فاده می‌کنند. در این روش برای انتقال تعداد زیادی کابل از پایه‌های پیش ساخته شده است.فاده می‌شود. یک طرف این پایه‌ها به وسیله رول پلاک به دیوار متصل شده و سینی کابل برق برروی پایه دیگر قرار می‌گیرد و توسط پیچ به پایه متصل می‌شود. مسیر سینی کابل‌ها باید به طور کامل بسته و سیم به زمین اتصال داشته باشد.

انعطاف پذیری: در حالی که برخی از برنامه ها نیاز به است.فاده از کابل های سفت و سخت دارند ، اما برنامه های دیگر نیاز به کابل کشی انعطاف پذیرتری دارند. با است.فاده از هادی های جامد برای کابل های سفت و سخت و بسیاری از رشته های با اندازه کوچک برای انعطاف پذیری بیشتر ، همه سطح انعطاف پذیری را می توان بدست آورد.



( فروش ) های دیگر