فروش کابل کشی در ورامین

Cabling-1
Cabling-2



روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

یکی دیگر از غذاهای سنتی و پرطرفدار شهرستان ورامین، اشکنه ورامینی است.. این غذای سنتی توسط مردم محلی برای روزهای سرد زمستان تهیه می‌شود. اشکنه ورامینی از مواد اصلی شامل پیاز، گوجه، سیب‌زمینی، شنبلیله و تخم‌مرغ است.فاده می‌گردد.


در موقع عبور کابل از چهارراه ها بهتر است. کابل را از داخل لوله عبور داده، به طوری که طول لوله به قدری باشد که تا اواسط پیاده رو کشیده شود. این لوله ها باید طوری به یکدیگر وصل شوند و در داخل یکدیگر قرار گیرند که در موقع کابل کشی و عبور از داخل لوله کابل به محل های اتصال لوله گیر نکرده و مزاحمت ایجاد نکند. در موقعی که کابل از داخل لوله ای رد می شود باید کابل را در محل ورود و خروج از لوله محافظت کرد تا در اثر لبه های لوله زخمی نشود و در ضمن با لوله تماس نداشته باشد. در موقع کابل کشی باید دقت کرد که هوا خیلی سرد نباشد، مثلاً در یخبندان نباید کابل کشی کرد، زیرا روپوش فیری کابل خورده می شود و می ترکد و در صورتیکه مجبور به کشیدن کابل در موقع یخبندان باشیم. باید کابل را قبلاً کمی گرم نمود. (معمولاً آنها را در اطاق های سربسته قدری حرارت می دهند)    جهت عبور کابل از یک طرف به طرف دیگر خیابان و یا عبور کابل از میدان ها و چهارراه ها همانطور که گفته شد از لوله های سیمانی مخصوص با لوله گالوانیزه بنام کانال کابل است.فاده می شود. این لوله ها یک سوراخه، دو سوراخه، سه سوراخه و یا چهار سوراخه ساخته می شوند. قطر سوراخ لوله ها باید حتما حداقل ٫۵ برابر قطر خارجی کابل باشد.

کابل های برق جهت کابل کشی برق صنعتی و برای انتقال نیروی الکتریکی است.فاده می شوند و شامل سه جز اصلی هستند: یک یا چند هادی مسی یا آلومینیومی رشته ای یا جامد ، عایق و غلاف خارجی که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد. آنها در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلفی در دسترس هستند که بسته به نصب مورد نیاز آنها متفاوت است..

سیم کشی صنعتی توسط لوله های فولادی به صورت توکار و روکار انجام می شود. جعبه ی تقسیم باید در مکانی باشد که دسترسی به آن ساده باشد و به راحتی صورت گیرد. حداکثر فاصله ی بین دو جعبه ی تقسیم باید متر باشد. لازم به ذکر است. که برای اتصال لوله های فولادی باید از بوشن است.فاده کنید. در این روش باید قطر لوله حداقل . برابر قطر کابل باشد.



( فروش ) های دیگر