مشاوره و اجرا کابل کشی در ورامین

Cabling-1
Cabling-2



سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

چند دکان کوچک نانوایی، قصابی، عطاری، دو قهوه‌خانه و یک سلمانی که همه آن‌ها برای سد جوع و رفع احتیاجات خیلی ابتدایی زندگی بود تشکیل میدان ورامین را می‌داد. میدان و آدمهایش زیر خورشید قهار، نیم سوخته، نیم بریان شده، آرزوی اولین نسیم غروب و سایه شب را می‌کردند. آدمها، دکانها، درختها و جانوران از کار و جنبش افتاده بودند. هوای گرمی روی سر آن‌ها سنگینی می‌کرد و گرد وغبار نرمی جلو آسمان لاجوردی موج می‌زد که به واسطه آمد و شد اتومبیلها پیوسته به غلظت آن می‌افزود. یک طرف میدان درخت چنار کهنی بود که میان تنه اش پوک و ریخته بود ولی با سماجت هرچه تمامتر شاخه‌های کج وکوله نقرسی خود را گسترده بود و زیر سایه برگ‌های خاک آلودش یک سکوی پهن بزرگ زده بودند که دو پسربچه در آنجا به آواز رسا شیربرنج و تخمه کدو می‌فروختند. آب گل آلود غلیظی از میان جوی جلوی قهوه‌خانه به زحمت خودش را می‌کشاند و رد می‌شد. تنها بنایی که جلب نظر را می‌کرد برج معروف ورامین بود که نصف تنه است.وانه‌ای ترک ترک آن با سر مخروطی پیدا بود. گنجشک‌هایی که لای درز آجرهای ریخته آن لانه کرده بودند، آن‌ها هم از شدت گرما خاموش و چرت می‌زدند فقط صدای ناله سگی فاصله به فاصله سکوت را می‌شکست…

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


نصب کردن کابل روی دیوار: در این روش نصب، کابل ها به واسطه ی بست هایی فلزی یا پلاستیکی و رول پلاک ها روی دیوار نصب خواهند شد. اگر قصد دارید از چند کابل است.فاده کنید؛ باید بین آن ها حداقل به اندازه ی قطر کابل فاصله باشد. معمولا کابل ها در صفحات مشبک و پوشیده قرار می گیرند. در کارخانه ها نیز از کانال های مشبک با نردبان های افقی برای عبور کابل است.فاده می شود. به این ترتیب دسترسی به کابل ها و تعویض آن ها بسیار آسان تر خواهد بود. 

یکی از موارد مهم دیگری که طراحان در رابطه با انتخاب و گزینش سینی کابل برق به آن توجه می نمایند، میزان خمش کابل های مورد است.فاده است.. این مسئله در تعیین اتصالات به کار رفته در سینی کشی کابل برق تاثیر گذار است.. میزان خمش کابل های به کار گرفته شده، در

انعطاف پذیری: در حالی که برخی از برنامه ها نیاز به است.فاده از کابل های سفت و سخت دارند ، اما برنامه های دیگر نیاز به کابل کشی انعطاف پذیرتری دارند. با است.فاده از هادی های جامد برای کابل های سفت و سخت و بسیاری از رشته های با اندازه کوچک برای انعطاف پذیری بیشتر ، همه سطح انعطاف پذیری را می توان بدست آورد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر