فروش کابل کشی در پردیس

Cabling-1
Cabling-2



همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


این روش نیز یکی از مرسوم‌ترین گزینه‌های کابل کشی صنعتی به شمار می‌رود. داکت برای مواقعی به کار می‌رود که امکان ایجاد کانال در آن مکان وجود نداشته باشد. علاوه بر آن باس داکت زمانی بکار می‌رود که تعداد کابل‌ها نیز بیشتر باشد.

در این روش از کابل کشی صنعتی کانال‌های خاکی را به شکل ذوزنقه می‌سازند تا از ریزش خاک به داخل کانال جلوگیری شود. در مرحله بعدی برای محکم کردن کف کانال آن را با آجر فرش کرده و به ضخامت سانتی متر با ماسه پر می‌کنند. بعد از آن کابل را روی ماسه قرار داده و مجددا برروی آن سانت ماسه می‌ریزند. دو مرتبه روی آن را با آجر فرش می‌کنند ، یک نوار هشدار بر روی آن قرار داده و الباقی کانال را نیز با خاک معمولی پر می‌کنند.

آلومینیوم بهترین متریال موجود در ساخت و تولید سینی کابل برق است. زیرا در برابر خوردگی مقاومت قابل قبولی داشته و نسبت است.قامت به وزن آن در سطح بالایی می باشد. وزن تقریبی سینی کابل آلومینیومی نصف انواع فولادی آن است.. همچنین، آلومینیوم دارای خاصیت خود ترمیمی است.، در نتیجه در مقابل خوردگی به خوبی مقاومت می نماید.



( فروش ) های دیگر