مشاوره و اجرا کابل کشی در پیشوا

Cabling-1
Cabling-2



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


این گروه از طراحی ، ساخت ، مونتاژ و نصب تابلو های برق قدرت ، فرمان، خازن در پروژه های مختلف آغاز گردیده است. . بر حسب نیاز مشتریان و متقاضیان از سال در زمینه طراحی ، تجهیز و مونتاژ پستهای زمینی و نصب و راه اندازی  و… می باشد

سلام وقت بخیر یه سوال خدمت شما داشتم من میخوام برای چاه کشاورزی جابه جایی بگیریم و و چاه جدید حدود ۵متر از ترانس برق فاصله میگیره من میتونم فاصله ۵متر را با کابل زیر زمین ببرم بدون این که ترانس رو جابه جا کنم و ترانس برق من هم ۵امپر کشاورزی هست ممنون میشم راهنمایی بکنید

کابل های برق و داده های صنعتی اغلب باید در فضاهای تنگ کار کنند و حتی ممکن است. به طور منظم خم شوند و حرکت کنند. برای جلوگیری از ساییدگی ناشی از این شرایط شدید ، باید شعاع خمشی از تا برابر قطر كابل كامل باشد. برای جلوگیری از ترک خوردگی ، باید از مواد روکش انعطاف پذیر مانند TPE ، PCV و CPE است.فاده شود. کابل های تخت برای خم شدن و طراحی های تنگ ایده آل هستند و معمولاً سرعت سرکوب EMI / RFI بالایی دارند. کابل های حرکتی صنعتی باید انعطاف پذیر و انعطاف پذیر باشند. از کابلهای صنعتی می توان به روشهای مختلفی ، از تاسیسات در هوای آزاد گرفته تا دفن مستقیم ، در کابلها و کانالها و موارد دیگر است.فاده کرد. سرانجام ، اطمینان حاصل کنید که کلیه کابلهای برنامه شما دارای تأییدیه های مناسب برای محل ساخت آن هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر