مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در جنوب تهران

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

خدمات رفاهی تنها به مراکز خرید یا گردشکری محدود نمیشود . برای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات شهری در جنوب تهران ، مسئولان اقدام به تاسیس انواع بیمارستان های عمومی و تخصصی در جنوب تهران کرده اند که در ادامه به معرفی تعدادی ازین مراکز درمانی میپردازیم . اکثر این بیمارستانها در سال های دور ساخته شده اند و امروزه مورد بازسازی قرار گرفته اند که معروفترین آنها عبارتند از : 


در بیانی کلی‌تر، سیم‌های کواکسیال هم در شبکه‌های کامپیوتری مدرن برای انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی و هم در سیستم‌های تلویزیون کابلی برای پخش سیگنال‌های تلویزیونی با موفقیت است.فاده می‌شوند. همچنین، است.فاده از قطعات کابل کواکسیال در فیلترها و شکل دهنده‌های پالس، ترانسفورماتورهای موج چهارم و همچنین برای ساخت پیگتیل‌های با کیفیت بالا بسیار رایج است..

کابل کواکسیال از یک صفحه نمایش و یک هادی مرکزی تشکیل شده است. که به صورت هم محور قرار گرفته و توسط یک ماده عایق از هم جدا شده اند. در این کابل، سیگنال از طریق هادی مرکزی منتقل می‌شود، در حالی که صفحه نمایش از هسته داخلی در برابر تداخل خارجی محافظت می‌کند. فضای بین دو هادی کواکسیال با یک دی الکتریک پر شده است.. و همچنین کل ساختار با عایق خارجی که اغلب جنس آن از پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌باشد، پوشیده است.. در نظر داشته باشید که است.فاده از این عایق،  تا حد زیادی اتلاف انرژی الکترومغناطیسی را به حداقل می‌رساند. به لطف این ساختار کواکسیال، نه تنها خلوص بالای سیگنال ارسالی حاصل می‌شود ، بلکه امکانات گسترده‌ای برای تعدیل این سیگنال، زمانی که می‌توان مقدار قابل توجهی از اطلاعات را در یک پالس کوتاه منتقل کرد، به دست می‌آید. به بیانی کلی‌تر، ساختار این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:

کابل های RG- دارای رساناهای بزرگتر هستند ، بنابراین کیفیت سیگنال بهتری را ارائه می دهند. آن ها عایق دی الکتریک ضخیم تری دارند و با نوع دیگری از محافظ ساخته شده اند و به آن ها اجازه می دهد سیگنال های سطح GHz را به طور موثرتری مدیریت کنند. از آنجا که این نوع کابل نازک است. ، می توان آن را به راحتی در دیوارها یا سقف ها نصب کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر