مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در دیزین

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

پیست اسکی دیزین از بهترین پیست های اسکی ایران با پیست مجهز در است.ان البرز می باشد که دارای سه دستگاه تله سیژ برای منتقل کردن اسکی بازان به قلل مختلف دیزین دارد، همچنین چهار دستگاه تله کابین، تعداد زیادی کافه رستوران، فروشگاه های اجاره تجهیزات اسکی و مربیان مجرب در این مجموعه فعالیت می کنند، وقتی به نقشه پیست اسکی دیزین نگاه می کنید متوجه می شوید برای رسیدن به این مکان از شمال لواسان و فشم مسیری صعب العبور وجود دارد که در خیلی از روزهای سال دچار یخبندان است.، جاده کرج &#; چالوس مسیر ایده آل بازدید از اینجاست.

پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.


کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

کابل کواکسیال از یک صفحه نمایش و یک هادی مرکزی تشکیل شده است. که به صورت هم محور قرار گرفته و توسط یک ماده عایق از هم جدا شده اند. در این کابل، سیگنال از طریق هادی مرکزی منتقل می‌شود، در حالی که صفحه نمایش از هسته داخلی در برابر تداخل خارجی محافظت می‌کند. فضای بین دو هادی کواکسیال با یک دی الکتریک پر شده است.. و همچنین کل ساختار با عایق خارجی که اغلب جنس آن از پلی اتیلن یا پلی وینیل کلراید مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می‌باشد، پوشیده است.. در نظر داشته باشید که است.فاده از این عایق،  تا حد زیادی اتلاف انرژی الکترومغناطیسی را به حداقل می‌رساند. به لطف این ساختار کواکسیال، نه تنها خلوص بالای سیگنال ارسالی حاصل می‌شود ، بلکه امکانات گسترده‌ای برای تعدیل این سیگنال، زمانی که می‌توان مقدار قابل توجهی از اطلاعات را در یک پالس کوتاه منتقل کرد، به دست می‌آید. به بیانی کلی‌تر، ساختار این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:

روکش کابل: روکش کابل،  هم در برابر ضربه فیزیکی و هم از اشعه ماوراء بنفش عملکرد محافظتی دارد. شایان ذکر است. که روکش بیرونی کابل معمولا از دو ماده ساخته می شود: PVC (پلی وینیل کلراید) یا پلی اتیلن بسیار متراکم. پلی وینیل کلراید بسیار انعطاف پذیرتر از پلی اتیلن است.، بنابراین کابل های روکش PVC بیشتر برای است.فاده در خانه ها و آپارتمان ها است.فاده می شود. در واقع، وظیفه اصلی روکش و  غلاف بیرونی، محافظت از کابل کواکسیال در برابر تاثیرات محیطی همچون  ضربه فیزیکی و تشعشعات الکترومغناطیسی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر