مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در رباط کریم

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



در سه طرف حیاط مرکزی سه ایوان وجود دارد که عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است.. طرح ساختمان این کاروانسرا به طرح مسجد جامع ساوه شباهت دارد. این مسجد در فاصله تقریباً کیلومتری از کاروانسرا قرار گرفته. در مسجد جامع در دوران صفوی تغییرات جزئی انجام گرفته و تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با کاروانسرای رباط کریم این است. که در کارونسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر کرده‌اند.

لازم به ذکر است. که این انبارها در دوران‌های زندیه و قاجاریه در ایران بیشتر ساخته شد و در رباط کریم برای تامین یخ این منطقه و کاروانیان سه انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت که در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. از این انبارها تا حدود سال پیش نیز است.فاده می‌شده است. که با جایگزین شدن یخچال‌های برقی این انبارها عملاً است.فاده خود را از دست دادند.

در حال حاضر رباط کریم کجاست؟ شهرستان رباط کریم یکی از شهرستان‌های غرب است.ان تهران و مرکز آن شهر رباط کریم است.. ارتفاع آن حدود متر از سطح دریا بوده و از شمال به شهرستان شهریار، از جنوب به شهرستان ری، از شرق به شهرستان اسلامشهر و از غرب به شهرستان ساوه محدود می‌شود.


کابل کواکسیال که اکثرا برای آنتن است.فاده می شود یک رشته بوده و دارای مغزی مس و نویزگیر می باشد، اما کابل کواکسیال ترکیبی علاوه بر مغزی مس و نویزگیر دارای دو رشته کابل برق نیز می باشد که برای دوربین های آنالوگ قابل است.فاده است..

از کابل کواکسیال به طور گسترده‌ای برای انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی در شبکه‌های کامپیوتری و سیستم‌های نظارت تصویری، تلویزیون و بسیاری موارد دیگر است.فاده می‌شود. هر چند امروزه با ظهور فناوری‌های انتقال سیگنال بی سیم بلوتوث یا وای فای، شدت است.فاده از کابل کواکسیال کاهش یافته است.، اما همچنان است.فاده از آن، جهت انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی بسیار رایج است..

امروزه با توسعه وسایل ارتباطی و تاثیر چشمگیر آن‌ها در برقراری روابط بین اشخاص، دریافت اطلاعات مورد نیاز از طریق اینترنت و حتی تماشای برنامه‌های مورد علاقه از رسانه‌های مختلف، یک سوال ممکن است. در ذهن ایجاد شود و آن عبارت از این است. که با وجود این همه سیگنال و برنامه‌های متعددی که در فضای مجازی مخابره می‌شود چه چیزی از تداخل در سیگنال‌ها جلوگیری می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که یک 



( مشاوره و اجرا ) های دیگر