فروش کابل کواکسیال در رودهن

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



زیبایی دشت با وجود گوسفندان و گل و گیاهان در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌هایی که در این دشت به وفور یافت می‌شوند، دو چندان می‌شود‌. در این منطقه‌ی بکر حیوانات دیگری همچون خرس، گربه‌ی وحشی، پلنگ، گرگ، شغال، روباه، اسب وحشی و&#; زندگی می‌کنند. البته پوشش حیوانی ارزشمند این منطقه باعث شده این منطقه جزو مناطق حفاظت شده است.ان تهران به حساب بیاید. علاوه‌براین، در رودخانه‌های این دشت تماشایی، نوعی ماهی کمیاب در جهان با نام قزل‌آلای خال قرمز رنگین‌کمان زندگی می‌کند که صید بدون مجوز آن غیرقانونی است.. سبزی‌های دارویی و کوهی و انواع قارچ‌ها نیز در دشت سیاه پالاس وجود دارند و اهمیت این منطقه را بیشتر نشان می‌دهند. شما می‌توانید از بلوار شریعتی رودهن به دشت سیاه پالاس برسید.

از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی رودهن می‌توان روستای زیبا و بکر جورد را نام برد. روستای جورد در کیلومتری شمال رودهن و در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است.. این روستا دارای باغ‌های فراوان گردو، آلبالو، گیلاس و سیب است.. در شمال رودهن و بخشی از پارک ملی لار، دشت سیاه پالاس قرار گرفته است.. این دشت زیبا سراسر گل‌های شقایق، زنبق و لاله سرخ است. و دارای پوشش گیاهی و جانوری متعدد و فراوانی است.. همچنین پیست بین المللی اسکی آبعلی که بعنوان اولین پیست اسکی ایران نام گرفته، در فاصله کیلومتری رودهن قرار دارد.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.


بعضی مواقع ممکن است. با یک کابل قطع شده مواجه شوید و در آن زمان به است.فاده از کابل نیاز داشته باشد. خوب راه‌حل این است. که فعلا کابل را ترمیم کنید اما به چه روشی؟ شما باید ابتدا با یک چاقو پوشش بیرونی کابل را که از جنس پلاستیک هست شکاف بدهید طوری که سیم داخل آن را مشاهده کنید. سپس سیم را به سمت عقب برگردانید و از بخش پایانی آن میلی‌متر ببرید. غلاف عایق فلزی را از آن جدا کرده و لایه پلاستیک رویی را ببرید و آن را از سیم اتصال بیرون بیاورید. دو سیم را به یکدیگر وصل کنید تا اتصال ایجاد شود. اگر با پیچاندن سیم‌ها اتصال برقرار نشد بهتر است. آن‌ها را لحیم کنید. در مرحله بعدی باید مقداری گریس روی هر دو طرف عایق‌های جدا از هم بزنید تا رطوبت وارد اجزای داخلی کابل نشود و در پایان بخش مربوطه را با چسب بپوشانید. پوشش چسب اطراف کابل باعث افزایش عمر کابل می‌شود.  

کابل های RG- دارای رساناهای بزرگتر هستند ، بنابراین کیفیت سیگنال بهتری را ارائه می دهند. آن ها عایق دی الکتریک ضخیم تری دارند و با نوع دیگری از محافظ ساخته شده اند و به آن ها اجازه می دهد سیگنال های سطح GHz را به طور موثرتری مدیریت کنند. از آنجا که این نوع کابل نازک است. ، می توان آن را به راحتی در دیوارها یا سقف ها نصب کرد.

از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.



( فروش ) های دیگر