فروش کابل کواکسیال در شرق تهران

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


ارزیابی تمامی موارد مذکور که هر یک نشان از صحت عملکرد کابل کواکسیال دارد از طریق تجهیزات مخصوص تست انجام می‌شود. لازم به ذکر است. که تمامی کابل‌های کواکسیال و تجهیزاتی که در این مجموعه به مشتریان ارائه می‌شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.

لازم به ذکر است. که کابل کواکسیال (هم محور) معمولا بر اساس امپدانس یا نوع RG آن شناسایی یا طبقه بندی می‌شود. به عنوان مثال، یک کواکس ۵ اهم یا یک نوع RG-. در نظر داشته باشید که یک کابل کواکسیال از دو هادی تشکیل شده است. که توسط یک ماده دی الکتریک از هم جدا شده‌اند



( فروش ) های دیگر