مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در شهر جدید اندیشه

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

این منطقه به علت دارا  بودن مغازه های مختلف برای ایجاد کسب و کار مناسب میباشد این فاز درجنوبی ترین قسمت اندیشه و از قدیمی ترین فازهای این منطقه میباشد این فاز دارای سه خیابان اصلی به نام های بلوار دنیا مالی ، طالقانی و مدرس میباشد.

و اما فاز چهار، منطقه خانه های ویلایی البته با قیمتی کمتر از ویلاهای فاز سه است. و همینطور خانه های سازمانی که چند سال از عمر آنها می گذرد و تقریبا به تعادل قیمت رسیده اند و شاید برای سرمایه گذاران بخش مسکن چندان مناسب نباشند.


 چرا که در عرضه مستقیم، به دلیل حذف واسطه‌های متعدد و حذف هزینه‌های مازادی همچون هزینه حمل و نقل، هزینه تبلیغات و &#; محصول نهایی با قیمت تمام شده بسیار کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، از کیفیت و قیمت محصول، سفارش نهایی خود را ثبت نمایید.

کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

ارزیابی تمامی موارد مذکور که هر یک نشان از صحت عملکرد کابل کواکسیال دارد از طریق تجهیزات مخصوص تست انجام می‌شود. لازم به ذکر است. که تمامی کابل‌های کواکسیال و تجهیزاتی که در این مجموعه به مشتریان ارائه می‌شود از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر