مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در شهرک صنعتی پیشوا

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


تولید انواع کابل کواکسیال خود نشان‌دهنده این است. که شما باید کابل کواکسیال را با توجه به مورد است.فاده آن انتخاب کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع کابل کواکسیال با کیفیت که با است.فاده از مواد مرغوب تولید شده‌اند برای مصارف خانگی و تجاری، محصولی مطابق با است.انداردهای جهانی را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظر از کاتالوگ با ما برای خرید کاواکسیال با کیفیت با ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است. که کابل کواکسیال (هم محور) معمولا بر اساس امپدانس یا نوع RG آن شناسایی یا طبقه بندی می‌شود. به عنوان مثال، یک کواکس ۵ اهم یا یک نوع RG-. در نظر داشته باشید که یک کابل کواکسیال از دو هادی تشکیل شده است. که توسط یک ماده دی الکتریک از هم جدا شده‌اند

روکش کابل: روکش کابل،  هم در برابر ضربه فیزیکی و هم از اشعه ماوراء بنفش عملکرد محافظتی دارد. شایان ذکر است. که روکش بیرونی کابل معمولا از دو ماده ساخته می شود: PVC (پلی وینیل کلراید) یا پلی اتیلن بسیار متراکم. پلی وینیل کلراید بسیار انعطاف پذیرتر از پلی اتیلن است.، بنابراین کابل های روکش PVC بیشتر برای است.فاده در خانه ها و آپارتمان ها است.فاده می شود. در واقع، وظیفه اصلی روکش و  غلاف بیرونی، محافظت از کابل کواکسیال در برابر تاثیرات محیطی همچون  ضربه فیزیکی و تشعشعات الکترومغناطیسی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر