مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در شهریار

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.


لازم به ذکر است. که کابل کواکسیال (هم محور) معمولا بر اساس امپدانس یا نوع RG آن شناسایی یا طبقه بندی می‌شود. به عنوان مثال، یک کواکس ۵ اهم یا یک نوع RG-. در نظر داشته باشید که یک کابل کواکسیال از دو هادی تشکیل شده است. که توسط یک ماده دی الکتریک از هم جدا شده‌اند

کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

کابل های RG- دارای رساناهای بزرگتر هستند ، بنابراین کیفیت سیگنال بهتری را ارائه می دهند. آن ها عایق دی الکتریک ضخیم تری دارند و با نوع دیگری از محافظ ساخته شده اند و به آن ها اجازه می دهد سیگنال های سطح GHz را به طور موثرتری مدیریت کنند. از آنجا که این نوع کابل نازک است. ، می توان آن را به راحتی در دیوارها یا سقف ها نصب کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر