فروش کابل کواکسیال در فیروزکوه

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



اگر قصد اقامت در روستا را داشته باشید،‌ اقامتگاه‌های متنوعی در سله بن وجود دارند که خدمات خوب و قابل‌اعتمادی به شما ارائه می‌دهند. فراموش نکنید که بهترین زمان برای سفر به این روستا، فصل گرما است. که آب و هوای روستا، رو به خنکی می‌رود.

از طرفی این منطقه به ناحیه گرم کویری گرمسار و از طرفی دیگر به ناحیه سرد البرز جنوبی می‌رسد. در این ناحیه، جانوران وحشی و اهلی بسیاری مانند قوچ، میش، کل، بز، کبک، پلنگ و انواع پرندگان شکاری زندگی می‌کنند که برای ادامه حیات خود به حفاظت جدی نیاز دارند.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


بعضی مواقع ممکن است. با یک کابل قطع شده مواجه شوید و در آن زمان به است.فاده از کابل نیاز داشته باشد. خوب راه‌حل این است. که فعلا کابل را ترمیم کنید اما به چه روشی؟ شما باید ابتدا با یک چاقو پوشش بیرونی کابل را که از جنس پلاستیک هست شکاف بدهید طوری که سیم داخل آن را مشاهده کنید. سپس سیم را به سمت عقب برگردانید و از بخش پایانی آن میلی‌متر ببرید. غلاف عایق فلزی را از آن جدا کرده و لایه پلاستیک رویی را ببرید و آن را از سیم اتصال بیرون بیاورید. دو سیم را به یکدیگر وصل کنید تا اتصال ایجاد شود. اگر با پیچاندن سیم‌ها اتصال برقرار نشد بهتر است. آن‌ها را لحیم کنید. در مرحله بعدی باید مقداری گریس روی هر دو طرف عایق‌های جدا از هم بزنید تا رطوبت وارد اجزای داخلی کابل نشود و در پایان بخش مربوطه را با چسب بپوشانید. پوشش چسب اطراف کابل باعث افزایش عمر کابل می‌شود.  

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .

تولید انواع کابل کواکسیال خود نشان‌دهنده این است. که شما باید کابل کواکسیال را با توجه به مورد است.فاده آن انتخاب کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع کابل کواکسیال با کیفیت که با است.فاده از مواد مرغوب تولید شده‌اند برای مصارف خانگی و تجاری، محصولی مطابق با است.انداردهای جهانی را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظر از کاتالوگ با ما برای خرید کاواکسیال با کیفیت با ما در تماس باشید.



( فروش ) های دیگر