مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در فیروزکوه

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.


کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

برای اطمینان از این که کابل کواکسیال به طور درست کار می‌کند باید یک جک لوک‌بک را به یک پورت اضافه کنید و برای آزمایش کابل از آن است.فاده کنید. البته برای ارزیابی نحوه عملکرد کابل از پارامترهایی است.فاده می‌شود از جمله:

روکش کابل: روکش کابل،  هم در برابر ضربه فیزیکی و هم از اشعه ماوراء بنفش عملکرد محافظتی دارد. شایان ذکر است. که روکش بیرونی کابل معمولا از دو ماده ساخته می شود: PVC (پلی وینیل کلراید) یا پلی اتیلن بسیار متراکم. پلی وینیل کلراید بسیار انعطاف پذیرتر از پلی اتیلن است.، بنابراین کابل های روکش PVC بیشتر برای است.فاده در خانه ها و آپارتمان ها است.فاده می شود. در واقع، وظیفه اصلی روکش و  غلاف بیرونی، محافظت از کابل کواکسیال در برابر تاثیرات محیطی همچون  ضربه فیزیکی و تشعشعات الکترومغناطیسی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر