فروش کابل کواکسیال در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دامنه کاربرد کابل کواکسیال می‌تواند بسیار متفاوت بوده و طیف متنوعی از سیستم‌های ارتباطی و شبکه‌های کامپیوتری گرفته تا تجهیزات نظامی و تجهیزات علمی خاص را شامل شود. در ساده‌ترین کاربرد این کابل، اگر تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای در منزل دارید، تنها با کمک یک کابل کواکسیال است. که می‌توانید داده‌ها را از گیرنده ماهواره یا اپراتور تلویزیون کابلی خود منتقل نمایید! به بیانی کلی‌تر، کابل کواکسیال در انتقال سیگنال های فرکانس بالا در تجهیزات ساده و در فواصل طولانی موثر است.. رایج‌ترین زمینه‌های کاربرد این کابل را می‌توان به این شرح ارائه داد:

کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

روکش کابل: روکش کابل،  هم در برابر ضربه فیزیکی و هم از اشعه ماوراء بنفش عملکرد محافظتی دارد. شایان ذکر است. که روکش بیرونی کابل معمولا از دو ماده ساخته می شود: PVC (پلی وینیل کلراید) یا پلی اتیلن بسیار متراکم. پلی وینیل کلراید بسیار انعطاف پذیرتر از پلی اتیلن است.، بنابراین کابل های روکش PVC بیشتر برای است.فاده در خانه ها و آپارتمان ها است.فاده می شود. در واقع، وظیفه اصلی روکش و  غلاف بیرونی، محافظت از کابل کواکسیال در برابر تاثیرات محیطی همچون  ضربه فیزیکی و تشعشعات الکترومغناطیسی است..



( فروش ) های دیگر