مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


 چرا که در عرضه مستقیم، به دلیل حذف واسطه‌های متعدد و حذف هزینه‌های مازادی همچون هزینه حمل و نقل، هزینه تبلیغات و &#; محصول نهایی با قیمت تمام شده بسیار کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، از کیفیت و قیمت محصول، سفارش نهایی خود را ثبت نمایید.

کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

تولید انواع کابل کواکسیال خود نشان‌دهنده این است. که شما باید کابل کواکسیال را با توجه به مورد است.فاده آن انتخاب کنید. ما در این مجموعه با ارائه انواع کابل کواکسیال با کیفیت که با است.فاده از مواد مرغوب تولید شده‌اند برای مصارف خانگی و تجاری، محصولی مطابق با است.انداردهای جهانی را ارائه می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظر از کاتالوگ با ما برای خرید کاواکسیال با کیفیت با ما در تماس باشید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر