مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در پیشوا

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


کابل‌های کواکسیال را شاید بتوان رایج ترین، ابتدایی‌ترین و قابل فهم ترین کابل‌ها به شمار آورد. از این کابل‌ها، اساسا برای انتقال انرژی الکتریکی یا سیگنال از یک مکان به مکان دیگر است.فاده می شود: برای اتصال یک منبع به یک بار، مانند فرستنده به یک آنتن.

در بیانی کلی‌تر، سیم‌های کواکسیال هم در شبکه‌های کامپیوتری مدرن برای انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی و هم در سیستم‌های تلویزیون کابلی برای پخش سیگنال‌های تلویزیونی با موفقیت است.فاده می‌شوند. همچنین، است.فاده از قطعات کابل کواکسیال در فیلترها و شکل دهنده‌های پالس، ترانسفورماتورهای موج چهارم و همچنین برای ساخت پیگتیل‌های با کیفیت بالا بسیار رایج است..

از انتهای کابل، حدود . سانتی‌متر، روکش پلاستیکی کابل را ببرید. لایه پلاستیکی را بعد از بریدن طوری نگه دارید که رسانای داخل آن بیرون باشد. مراقب باشید در زمان بریدن فقط روکش پلاستیکی ان جدا شود زیرا برش عمیق، به طور کلی اتصال را قطع می‌کند. بعد از بریدن تمام پوسته کابل، بافت اصلی آن را مشاهده می‌کنید. بعد از جدا کردن تمام بخش‌های اضافه، سر رابط را به بافت ان وصل کنید. در این مرحله باید دقت کنید که هیچ یک از بخش‌های اضافه اطراف کابل، با رسانا ارتباط پیدا نکنند چرا که سیگنال‌ها راخراب می‌کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر