مشاوره و اجرا کابل کواکسیال در چهاردانگه

Coaxial cable-1
Coaxial cable-2



چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

قدرت چانه زنی در ایران بسیار حیاتی است.. ممکن است. شما کمترین سود را روی محصول خود بگذارید اما ایرانی ها دوست دارند باز هم قیمت کمتری پرداخت کرده و در نهایت سرافراز از فروشگاه شما خارج شوند. به قول معروف «پوزه فروشنده را به خاک بمالند.»


 چرا که در عرضه مستقیم، به دلیل حذف واسطه‌های متعدد و حذف هزینه‌های مازادی همچون هزینه حمل و نقل، هزینه تبلیغات و &#; محصول نهایی با قیمت تمام شده بسیار کمتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بنابراین در خرید از این مجموعه تردید نداشته و با اطمینان خاطری تمام، از کیفیت و قیمت محصول، سفارش نهایی خود را ثبت نمایید.

در بیانی کلی‌تر، سیم‌های کواکسیال هم در شبکه‌های کامپیوتری مدرن برای انتقال سیگنال‌های اطلاعاتی و هم در سیستم‌های تلویزیون کابلی برای پخش سیگنال‌های تلویزیونی با موفقیت است.فاده می‌شوند. همچنین، است.فاده از قطعات کابل کواکسیال در فیلترها و شکل دهنده‌های پالس، ترانسفورماتورهای موج چهارم و همچنین برای ساخت پیگتیل‌های با کیفیت بالا بسیار رایج است..

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر