تولید و ساخت کارتن بسته بندی در اسلامشهر

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]

  آستان امامزاده اسماعیل (علیه السلام) در غرب شهرستان اسلامشهر واقع شده است.، و از شمال به روستای بهمن آباد، و از شرق به ایرین شهرک اللهاکبر، و از غرب به شهر نسیم شهر، و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی (اسلامشهر) محدود می شود. چشم انداز روستا بیشتر شبیه شهر است. تا روستا. اشتغال عمده ی ایشان کشاورزی است.. بقعه متشکل از یک گنبدخانه و دو ایوان شمالی و شرقی است.، بدون ارتباط با هم. نمای بیرونی آجری، و نمای اتاق کاهگلی است.. عرض ورودی صحن متر است. و کف صحن از قلوه سنگ و سن و ماسه، و ستون میانی ایوان فلزی؛ با گنبد خانه ای ۸ ضلعی. گنبد قیرگونی است. و در بدنه ی ساقه ی آن چهار روزن دیده می شود که مسدود است.. ضریح چوبی و مشبک و سبز (۵×۸× سانتی متر) و ساخت ۵، بدون هیچ نوشته ای؛ و سنگ قبر آن سیمانی است. (×× سانتی متر). مساحت عرصه ۸ متر مربع می باشد.


جعبه و کارتن خرما،کارتن میوه و صیفی‌جات، کارتن قطعات صنعتی و مکانیکی، جعبه و کارتن لوازم الکتریکی و الکترونیکی،کارتن خشکبار، جعبه کارتن کفش، جعبه فست فود، جعبه و کارتن زغال، پک‌های رستورانی، جعبه عطر، جعبه مقوا اسباب بازی، جعبه کارتن شیرینی و انواع مواد غذایی، جعبه دارو و لوازم پزشکی، جعبه و کارتن لوازم آرایشی و&#; را شامل میگردد.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

برای اینکه از قیمت چاپ کارتن انتخابی خود مطلع شوید بهتر است. در زمان سفارش کارتن بسته بندی، حداکثر مقدار کارتن مورد نیاز خود را در وب سایت ما ثبت کنید، چرا که هر چه تعداد سفارش های شما افزایش یابد در مجموع هزینه چاپ جعبه کارتنی شما کمتر می شود. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت چاپ و هزینه تمام شده جعبه ها، تعداد رنگ های است.فاده شده و همچنین طرح و نوشته های اختصاصی بر روی کارتن است..



( تولید و ساخت ) های دیگر