فروش کارتن بسته بندی در اسلامشهر

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.، از مهم‌ترین مستندات این گفته وجود قبرستان ارامنه در شهرستان در کمربندی شهر است. که قدمتی چند ده ساله داشته و امروز نیز مراجعین فراوانی دارد، از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

:حاجی فیروزها، در دوران گذشته، شغل مناسب خود را داشتند و هیچ ربطی به تکدی گری نداشت اما با گذر زمان و شرایط وخیم اقتصادی، افرادی که به تکدی گری مشغول هستند، در روزهای پایانی سال، لباس حاجی فیروز بر تن می کنند تا بتوانند از مردم پول بگیرند&#;.


سلام روز بخیر چندین کارخانه تولید مواد غذایی داریم، میخواییم برای برخی از تولیداتمون از بسته بندی کارتنی است.فاده کنیم، میخوام بدونم شما خودتون هم کارتن طراحی میکنید یا فقط تولید کارتن رو انجام میدید و ما باید طراحی رو به مجموعه دیگری بسپریم؟

در صنعت چاپ چند رنگ اصلی وجود دارد که مابقی رنگها از رنگ های اصلی تشکیل می شوند. در چاپ کارتن و چاپ مقوا می توان از چاپ سیلک، جاپ فلکسو و چاپ افست یا لمینتی است.فاده کرد. در چاپ سیلک و فلکسو، چاپ بر روی خود کارتن انجام می شود ولی در چاپ لمینتی ابتدا چاپ بر روی مقوا انجام شده و سپس مقوای چاپ شده بر روی کارتن چسبانده می شود.

کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.



( فروش ) های دیگر