تولید و ساخت کارتن بسته بندی در بازار لاله زار

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

زمینه فعالیت شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس، تولید جعبه های کارتنی و مقوایی به همراه چاپ و بسته بندی آن ها است.. گروه تولیدی گلبرگ باکس طی این سال ها با است.فاده از دستگاه های مدرن این صنعت و به کارگیری نیروهای مجرب و با تجربه توانسته جعبه و کارتن بسته بندی با کیفیت و جذاب را برای محصولات داخلی و به خصوص محصولات صادراتی تولید و به مشتریان خود ارائه دهد.

ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.



( تولید و ساخت ) های دیگر