فروش کارتن بسته بندی در بازار لاله زار

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162




در اخر قابل ذکر است. اجرای یک بسته بندی مناسب و با کیفیت چاپ بالا علاوه بر اینکه کالا را محافظت میکند باعث رضایت مشتریان و افزایش فروش شرکتها میشود . و این روش یکی از بهترین روشهای حفظ کالا تا مصرف نهایی است.. به طوری که شکیل بودن بسته بندی تاثیر مستقیم بر افزایش فروش محصولات دارد.

در ساخت کارتن ، یک سری فرآیند متوالی در حال انجام است.. این شامل ساخت تخته کاغذ می باشد. اولین مرحله در تولید کارتن ساخت مقوا است.. در این فرآیند ابتدا تراشه های چوبی با افزودن مواد شیمیایی نرم می شوند. سپس تراشه های چوبی نرم شده به صورت تفاله ساخته می شوند. سپس مخلوط تفاله و آب از طریق دستگاه مجاز است.. پالپی که بدست می آید سپس از طریق چند لایه فیلتراسیون ارسال می شود تا مواد ناخواسته از پالپ خارج شود. آب و کلر در طی این فرآیند غربالگری اضافه می شود. پس از آن تفاله ساخته می شود تا با برداشتن محتوای مایع از تفاله چوبی ، به شکلی از حصیر الیاف چوبی برسد.

ساخت کارتنهای بسته بندی به دلیل مزیت های است.فاده از این نوع بسته بندی برای محصولات، به صنعتی پیشرو در جهان و ایران تبدیل شده است.. تقریبا درصد از صنایع تولیدی کشور برای بسته بندی، ارسال و فروش محصولات خود از کارتن بسته بندی گاهی با تیراژ کم است.فاده می کنند. قیمت مناسب، وزن کم، امکان ایجاد تهویه هوا، قابلیت تجزیه، تنوع در شکل و ابعاد، قابلیت است.فاده یا بازیافت مجدد و قابلیت چاپ پذیری از جمله دلایل است.قبال گسترده از بسته بندی به شمار می آید.



( فروش ) های دیگر