تولید و ساخت کارتن بسته بندی در بومهن

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


واحد چاپ در بخش کارتن سازی آسان پک با در اختیار داشتن ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی مجهزترین واحد چاپ در کشور به شمار میرود. این بخش دارای خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو میباشد. تولید کارتن های آمریکایی در این واحد توسط مدرنترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه صورت می گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI و سرعت تولیدی , کارتن در ساعت را دارد. این دستگاه همچنین قادر است. عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را به صورت همزمان انجام دهد.

در ساخت کارتن ، یک سری فرآیند متوالی در حال انجام است.. این شامل ساخت تخته کاغذ می باشد. اولین مرحله در تولید کارتن ساخت مقوا است.. در این فرآیند ابتدا تراشه های چوبی با افزودن مواد شیمیایی نرم می شوند. سپس تراشه های چوبی نرم شده به صورت تفاله ساخته می شوند. سپس مخلوط تفاله و آب از طریق دستگاه مجاز است.. پالپی که بدست می آید سپس از طریق چند لایه فیلتراسیون ارسال می شود تا مواد ناخواسته از پالپ خارج شود. آب و کلر در طی این فرآیند غربالگری اضافه می شود. پس از آن تفاله ساخته می شود تا با برداشتن محتوای مایع از تفاله چوبی ، به شکلی از حصیر الیاف چوبی برسد.

یکی از ویژگی های بسته بندی کارتن کالاها، ارائه اطلاعاتی در مورد کالای مورد نظر است.. این اطلاعات می تواند بسته به نوع کالای مورد نظر متفاوت باشد. طرز است.فاده، نحوه نگهداری، مشخصات کالا، ترکیبات، تاریخ تولید و تاریخ انقضا و بسیاری موارد دیگر که می توان از این طریق به مشتری ارائه کرد .



( تولید و ساخت ) های دیگر