تولید و ساخت کارتن بسته بندی در تهران

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


جعبه مقوایی دو جداره از دو ورق مقوایی موج دار و سه ورق مقوایی صاف تشکیل شده است. به طوری که در بالا و پایین و بین ورق های موج دار، از ورق صاف است.فاده شده است.. این جعبه ها بسیار محکم بوده و به دلیل است.حکام بالا برای جا به جایی اجسام سنگین مناسب می باشد. نوعی از جعبه های دو جداره با است.حکام ویژه برای صادرات و ارسال اجسام سنگین است.فاده می شود. در تولید کارتنهای بسته بندی با افزودن ورق موج دار و ورق صاف، مقوای سه، پنج و هفت جداره نیز تولید می شود. از این جعبه ها در موارد خاص و برای بسته بندی کالاهای سنگین و ارزشمند است.فاده می شود.

– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:

واحد چاپ در بخش کارتن سازی آسان پک با در اختیار داشتن ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی مجهزترین واحد چاپ در کشور به شمار میرود. این بخش دارای خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو میباشد. تولید کارتن های آمریکایی در این واحد توسط مدرنترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه صورت می گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI و سرعت تولیدی , کارتن در ساعت را دارد. این دستگاه همچنین قادر است. عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را به صورت همزمان انجام دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر