تولید و ساخت کارتن بسته بندی در جنوب تهران

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



عبدل آباد چندین ایستگاه تاکسی و اتوبوس و یک ایستگاه مترو دارد که از طریق آن‌ها، به راحتی می‌توانید به سایر نقاط تهران بروید. این محله تراکم جمعیتی بالای ندارد و بیشتر مساحت آن را بوستان‌ها و بازارهای مختلف تشکیل داده است..

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.


کارتن های رو پالتی: این کارتن برای انبارداری عمده و ترانزیت محصولات صنعتی است.فاده می شوند. کارتن رو پالتی یک بسته بندی مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است. که می تواند جایگزین خوبی برای جعبه های چوبی و فلزی شود. است.فاده از رو پالتی کارتنی هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد و به صورتی طراحی شده اند که متناسب با اندازه های است.اندارد پالت باشند یا می توان آنها را بر اساس اندازه محصولات تنظیم کرد. این محصولات بسته به ماهیت محتویات داخلشان قابل است.فاده مجدد هستند و همینطور قابلیت صد درصد بازیافتی دارند.

امروزه به دلایل زیست محیطی است.فاده از سبدهای پلاستیکی در حمل و نقل محصولات تازه مانند میوه، سبزیجات و محصولات لبنی منسوخ گردیده و در جا به جایی های درون شهری، بین شهری و صادرات این محصولات از کارتن های سبدی شکل که اصطلاحا آنها را کارتن میوه می نامند است.فاده میشود.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( تولید و ساخت ) های دیگر