مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در جنوب تهران

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محله های جنوب تهران شامل منطقه اصلی می‌شود که به ترتیب از منطقه ۵ شروع شده و به منطقه خط می شود حتی برخی از مناطق و نیز بخشی از جنوب تهران می شود. مشهورترین محله های تهران شامل نازی آباد ، شهر ری و منیریه می شود. حالا همراه با یکدیگر نگاهی به محله های اصلی جنوب تهران انداخته و آن را از نقطه نظرات مختلف ارزیابی می کنیم.

تا حالا شده برنامه ها تون رو کلی جا بجا کنین تا یه فرصت دو سه روزه برای سفر پیدا کنین؟ اوضاع مالی روبراهه یا به دنبال سفر ارزان هستین؟ تا حالا شده به مقاصد کمتر شناخته شده و مکان های بکر فکر کنین؟ از اون دسته آدم هایی هستین که می خوان برای آرامش سفر کنن و مقاصدی مثل

در راستای برابری امکانات رفاهی در جنوب تهران ، خطوط اتوبوس رانی بسیاری برای جابجایی مسافران در سطح محله ها و پایانه های جنوب تهران راه اندازی شده است. . همچنین با پیگیری های مسئولین خدوم شهرداری تهران ، تعداد ایستگاه های متروی  جنوب تهران هم روز به روز درحال افزایش است. . از این رو میتوان کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی در جنوب تهران را مطلوب و قابل قبول خواند . 


در مجموعه آسان پک ورق های کارتن توسط دستگاه كوروگيتور ( ورق سازى ) BHS آلمان ساخته ميشوند. این دستگاه با سرعت تولید متر در دقیقه امکان ساخت انواع ورق های سه لایه و پنج لایه با فلوت های CB &#; CE &#; C &#; B &#; E  را برای ما میسر ساخته است.. امکان رزرو رول جایگزین سبب شده تا این ماشین همچون قلب تپنده ای در میان مجموعه هیچگاه متوقف نگردد و عملیات تولید در حین تعویض رول همواره ادامه داشته باشد. حضور متخصصان و نیروی کار مجرب و به کارگیری تجهیزات فوق ما را قادر ساخته تا بتوانیم انواع ورق کارتن با است.حکام متفاوت را تولید کرده و همواره پاسخگوی نیازهای بسته بندی مشتریان در تمامی صنایع باشیم. 

واحد چاپ در بخش کارتن سازی آسان پک با در اختیار داشتن ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی مجهزترین واحد چاپ در کشور به شمار میرود. این بخش دارای خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو میباشد. تولید کارتن های آمریکایی در این واحد توسط مدرنترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه صورت می گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI و سرعت تولیدی , کارتن در ساعت را دارد. این دستگاه همچنین قادر است. عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را به صورت همزمان انجام دهد.

زمینه فعالیت شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس، تولید جعبه های کارتنی و مقوایی به همراه چاپ و بسته بندی آن ها است.. گروه تولیدی گلبرگ باکس طی این سال ها با است.فاده از دستگاه های مدرن این صنعت و به کارگیری نیروهای مجرب و با تجربه توانسته جعبه و کارتن بسته بندی با کیفیت و جذاب را برای محصولات داخلی و به خصوص محصولات صادراتی تولید و به مشتریان خود ارائه دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر