تولید و ساخت کارتن بسته بندی در دماوند

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهرت آن بیش از هر چیز در این است. که فریدون از شخصیت‌های اساطیری ایران، ضحاک را در آنجا، در غاری به بند کشیده‌ و ضحاک آنجا زندانی‌ است. تا آخرالزمان که بند بگسلد و کشتن خلق آغاز کند و سرانجام به دست گرشاسپ کشته شود. هنوز هم بعضی از ساکنین نزدیک این کوه باور دارند که ضحاک در دماوند زندانی است. و اعتقاد دارند که بعضی صداهایی که از کوه شنیده می‌شود، ناله‌های او است.. بنا به روایتی نبرد لشکر فریدون به سپاهسالاری کاوه با ضحاک در حوالی دماوند بوده است..

جانوران گیاه‌خوار مانند کل، میش، آهو، گراز، خرگوش هم در دماوند یافت می‌شود. به‌جز حیوانات گراز و خرگوش که در دشت‌های کوهپایه‌ای کوه دماوند زندگی می‌کنند، دیگر جانوران فصل‌های گرم را در ارتفاعات سپری کرده و با سرد شدن هوا به مرور ارتفاع کم می‌کنند. این جانوران تا ۵ متری هم بالا می‌روند.

برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..


در این مقاله به بهترین کارتن میپردازیم . در نگاه اول همه ی افراد به کارتن ها به عنوان یک وسیله کاملا بی ارزش و بی مصرف نگاه می کنند . و تصور می کنند که کارتن ها به راحتی در دسترس و قابل تهیه هستند . در حالی که پیدا کردن کارتن با توجه به

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

سپس این الیاف خشک می شود تا تخته کاغذ جامد مورد نیاز را بدست آورید. پوشش با مواد ضد آب و سپس تخته کاغذ خشک با عبور از بین غلتک هایی که پلی اتیلن مذاب را روی صفحه کاغذ می پوشاند ، تحت فرایند افزودن پوشش ضد آب قرار می گیرد. این فرآیند برای چندین بار تکرار می شود تا اینکه یک لایه ضخیم از پلی اتیلن در بالای مقوا ایجاد می شود. این فیلم به عنوان لایه ضد آب عمل خواهد کرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر