مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در دماوند

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.


یکی از ویژگی های بسته بندی کارتن کالاها، ارائه اطلاعاتی در مورد کالای مورد نظر است.. این اطلاعات می تواند بسته به نوع کالای مورد نظر متفاوت باشد. طرز است.فاده، نحوه نگهداری، مشخصات کالا، ترکیبات، تاریخ تولید و تاریخ انقضا و بسیاری موارد دیگر که می توان از این طریق به مشتری ارائه کرد .

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر