تولید و ساخت کارتن بسته بندی در دیزین

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تله اسکی چرخشی در پیست اسکی دیزین نیز نوعی از تله‌سیژها است. که به‌صورت چرخشی در مبدأ و مقصد دور می‌زنند و اسکی‌بازان را سوار و پیاده می‌کنند. البته لازم به ذکر است. که این نوع تله سیژها توقفی در ایستگاه ندارند و اسکی‌بازان ماهر و حرفه‌ای باید بدانند چطور در حال حرکت تله اسکی، سوار و از آن پیاده شوند.

پیست دیزین فقط مختص زمستان نیست و در تابستان نیز می‌توانید به پیست چمن آن سر بزنید. برای کسانی که می‌خواهند از هوای زمانی و دمای منفی درجه سانتی‌گراد لذت ببرند، سرزدن به پیست دیزین در فصل پاییز و زمستان، بهترین انتخاب است..

اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.


سپس این الیاف خشک می شود تا تخته کاغذ جامد مورد نیاز را بدست آورید. پوشش با مواد ضد آب و سپس تخته کاغذ خشک با عبور از بین غلتک هایی که پلی اتیلن مذاب را روی صفحه کاغذ می پوشاند ، تحت فرایند افزودن پوشش ضد آب قرار می گیرد. این فرآیند برای چندین بار تکرار می شود تا اینکه یک لایه ضخیم از پلی اتیلن در بالای مقوا ایجاد می شود. این فیلم به عنوان لایه ضد آب عمل خواهد کرد.

کارتن های رو پالتی: این کارتن برای انبارداری عمده و ترانزیت محصولات صنعتی است.فاده می شوند. کارتن رو پالتی یک بسته بندی مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست است. که می تواند جایگزین خوبی برای جعبه های چوبی و فلزی شود. است.فاده از رو پالتی کارتنی هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد و به صورتی طراحی شده اند که متناسب با اندازه های است.اندارد پالت باشند یا می توان آنها را بر اساس اندازه محصولات تنظیم کرد. این محصولات بسته به ماهیت محتویات داخلشان قابل است.فاده مجدد هستند و همینطور قابلیت صد درصد بازیافتی دارند.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( تولید و ساخت ) های دیگر