فروش کارتن بسته بندی در دیزین

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



مگر می‌شود به مجموعه‌ای به این بزرگی سفر کنید و از امکانات مختلف رفاهی این پیست بی‌بهره باشید؟ اتفاقا پیست اسکی دیزین یکی از بهترین امکانات رفاهی را برای ورزشکاران و اسکی‌بازان و گردشگران در میان پیست‌های اسکی تهران دارد. که در این قسمت انواع این امکانات و جاذبه‌ها را برایتان توضیح داده‌ایم.

البته بعد از انقلاب اسلامی با توجه به عدم رسیدگی به دستگاه پیست این مکان بالغ بر سی سال تا اواخر سال ۸۵ تعطیل بود که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دوباره فعالتی خود را آغاز کرد، در اواخر سال اعضای فدراسیون جهانی اسکی وارد ایران شدند تا کلنگ ایجاد اولین پیست اسکی روی چمن ایران زده شود تا این مکان به یک جاذبه تفریحی چهار فصل تبدیل شود، این پیست ۵ متری میزبان بازی های بین المللی و ترمینات تیم ملی اسکی روی چمن ایران در همه رده های سنی است. که نشان دهنده ی کیفیت بالای پیست است.، علاوه بر اسکی تفریحات و رشته های ورزشی دیگری ملی همچون تیراندازی با کمان، کایت سواری، دوچرخه سواری کوهستان، مدرسه بین المللی اسکی و هتل جهانگردی دیزین برای اقامت گردشگران و اسکی بازان در طول شب تاسیس شد.

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.


در صنعت چاپ چند رنگ اصلی وجود دارد که مابقی رنگها از رنگ های اصلی تشکیل می شوند. در چاپ کارتن و چاپ مقوا می توان از چاپ سیلک، جاپ فلکسو و چاپ افست یا لمینتی است.فاده کرد. در چاپ سیلک و فلکسو، چاپ بر روی خود کارتن انجام می شود ولی در چاپ لمینتی ابتدا چاپ بر روی مقوا انجام شده و سپس مقوای چاپ شده بر روی کارتن چسبانده می شود.

امروزه به دلایل زیست محیطی است.فاده از سبدهای پلاستیکی در حمل و نقل محصولات تازه مانند میوه، سبزیجات و محصولات لبنی منسوخ گردیده و در جا به جایی های درون شهری، بین شهری و صادرات این محصولات از کارتن های سبدی شکل که اصطلاحا آنها را کارتن میوه می نامند است.فاده میشود.

بهترین نوع چاپ برای بسته بندی های صادراتی، چاپ لمینتی است.. جعبه ها و کارتن ها با چاپ لمینتی با وضوح تصاویر، طرح و رنگ با کیفیت تر، این قابلیت را دارند که در بازارهای خارجی بهتر و شایسته تر از چاپ های ساده و معمولی عمل کنند و در نتیجه باعث افزایش میزان فروش محصولات شوند.



( فروش ) های دیگر