فروش کارتن بسته بندی در رودهن

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



اگر می‌خواهید از جاذبه‌های دیدنی رودهن بازدید کنید و در روستاهای اطراف به طبیعت‌گردی بپردازید، بهتر است. حداقل یک شب را در طبیعت بکر این منطقه اقامت کنید. در رودهن انواع ویلا، سوئیت، خانه و آپارتمان مبله برای مسافران وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را اجاره کنید. البته پیدا کردن محل اقامت متناسب با بودجه و امکانات مدنظر شما ممکن است. زمان‌بر باشد، برای سرعت بخشیدن به این امر اتاقک می‌تواند به کمک شما بیاید.

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.


شاید بتوان ایندل برد را پر کاربردترین مقوا در صنعت بسته بندی محصولات به حساب آورد. این مقوا که به مقوای بهداشتی نیز معروف است.، رنگی سفید داشته و برای بسته بندی دارویی و مواد غذایی مناسب است.. قیمت مناسب و جنس خوب از مزایای این نوع کارتنها می باشند و در کارگاه های تولید بسته بندی تهران و اکثر شهرستان ها در دسترس است..

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

قطعات صنعتی، در حین انتقال، بارگیری و تخلیه در معرض آسیب بالایی هستند و نیاز به محافظت بیشتری دارند. از ﺁنجایی که قطعات مختلف باید مسافت‌های طولانی را طی کنند، نیاز به بسته‌بندی مطمئنی دارند تا طی جا به جایی ها، سالم به تولیدکننده برسند. کارتن بسته بندی قطعات صنعتی ، بر اساس وزن و حساسیت محصولات طراحی می شود که معمولا برای بسته بندی قطعات خودرو سازی، لوازم یدکی خودرو، ابزار و یراق آلات و… بکار می روند. این کارتن ها مقاومت بالایی دارند و گران تر از سایر بسته بندی ها هستند.



( فروش ) های دیگر