مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در شرق تهران

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


در مجموعه آسان پک ورق های کارتن توسط دستگاه كوروگيتور ( ورق سازى ) BHS آلمان ساخته ميشوند. این دستگاه با سرعت تولید متر در دقیقه امکان ساخت انواع ورق های سه لایه و پنج لایه با فلوت های CB &#; CE &#; C &#; B &#; E  را برای ما میسر ساخته است.. امکان رزرو رول جایگزین سبب شده تا این ماشین همچون قلب تپنده ای در میان مجموعه هیچگاه متوقف نگردد و عملیات تولید در حین تعویض رول همواره ادامه داشته باشد. حضور متخصصان و نیروی کار مجرب و به کارگیری تجهیزات فوق ما را قادر ساخته تا بتوانیم انواع ورق کارتن با است.حکام متفاوت را تولید کرده و همواره پاسخگوی نیازهای بسته بندی مشتریان در تمامی صنایع باشیم. 

هزینه کم در تولید کارتن است.فاده آن را به صرفه کرده است. همچنین قابلیت حمل و نقل بدلیل سبک بودن کارتن مورد است.قبال قرار میگیرد و شاید بتوان گفت به دلیل است.فاده از طراحی و چاپ و داشتن ابعاد مختلف درخواستی و چاپ لوگو و برند خاص در است.فاده از کارتن به فروش و بازاریابی محصول تولیدی کمک فراوانی میکند. قابل ذکر است. به خاطر بازیافت کارتن به محیط زیست باعث حفظ محیط زیست میگردد و همچنین  است.فاده از کارتن در حفظ و نگهداری محصول و مقاوت بر اثر ضربه تاثیر دارد.

شرکت سازنده کارتن صفا پک به شما تولیدکنندگان و خرده فروشان این نوید را میدهد که می توانند با مراجعه به ما برای نمونه کارهای قبلی ما را  طی نیم قرن تجربه مشاهده کنند . نیم قرن است. که به مشتریان خود کمک می کنیم تا با به کارگیری هوشمندانه جلوه های تصویری ناب و بی نظیر دل مشتریان خود را به دست آورند و حجم فروششان را افزایش دهند .



( مشاوره و اجرا ) های دیگر