تولید و ساخت کارتن بسته بندی در شهر ری

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهرت اصلی شهر ری بیشتر به خاطر وجود بارگاه عبدالعظیم حسنی در آن بوده‌است. به‌طوری‌که تا سال‌ها پیش از آن به (شاه عبدالعظیم) یاد می‌شد، ضمن اینکه این شهر از قدیمی‌ترین مناطق کشور نیز به‌شمار رفته، آثار باستانی فراوانی را در خویش جای داده‌است.


هم چنین با رویه لمینت و خدمات پس از چاپ مثل سلفون آمادگی و مقاومت کارتن را برای نگهداری محصولات درون انبار یا کانتینرهای یخچال دار بالا ببرند. یک کارتن سازی برای تولید همه موارد گفته شده به یکسری از تجهیزات و ماشین آلات نیازمند است. که در واقع بدون آنها

ویژگی دیگر بسته بندی با کارتن، این است. که فضای خالی اطراف قطعات با ورق کارتونی، ورق نایلونی، نایلون حباب دار، تکیه گاه (یونولیت، فوم و کارتن برای است.قرار و تثبیت کالا در بسته بندی) پر می شود و تا در حد امکان، از هرگونه آسیب به قطعات جلوگیری شود و آنها را در برابر عوامل خارجی از جمله فشار ناشی از سایر محصولات در فرایند های حمل و نقل، آسیب‌های مکانیکی، آسیب های حین انبارکردن، توزیع، ضربه و خش، رطوبت و غیره حفظ می کند.

در این مقاله به ویژگی های بسته بندی محصولات میپردازیم . صفاپک همیشه در عرصه خرید کارتن مشتریان بهتریم کیفیت را سر لوحه خود قرار داده . امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، تمامی افراد می توانند محصولات مورد نیاز خود را از دور ترین نقاط و در سریع ترین زمان سفارش داده و تحویل بگیرند . چیزی که



( تولید و ساخت ) های دیگر