فروش کارتن بسته بندی در شهر ری

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

شهر ری در طول تاریخ نام‌‌های بسیاری را به خود گرفته است. که راکس، راگز، رغه، ارشکیه، ری شهر، ام البلاد و&#; از جمله این اسامی تاریخی هستند. بر طبق نوشته‌های موجود در اوستا، شهر ری را سیزدهمین شهری می‌دانند که در جهان ساخته شده است. و سکونت انسان‌ها در آن به حدود هشت هزار سال پیش از پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد.


ساخت کارتنهای بسته بندی به دلیل مزیت های است.فاده از این نوع بسته بندی برای محصولات، به صنعتی پیشرو در جهان و ایران تبدیل شده است.. تقریبا درصد از صنایع تولیدی کشور برای بسته بندی، ارسال و فروش محصولات خود از کارتن بسته بندی گاهی با تیراژ کم است.فاده می کنند. قیمت مناسب، وزن کم، امکان ایجاد تهویه هوا، قابلیت تجزیه، تنوع در شکل و ابعاد، قابلیت است.فاده یا بازیافت مجدد و قابلیت چاپ پذیری از جمله دلایل است.قبال گسترده از بسته بندی به شمار می آید.

مهم ترین علت است.فاده از کارتن برای بسته بندی قطعات صنعتی، امنیت بالای آن در فرایند حمل و نقل است.. برتری این نوع از بسته بندی به این علت است. که عایقی در هوای سرد و گرم، رطوبت و ضربه های ناشی از حمل و نقل است.، زیرا گرد و خاک، تغیرات آب و هوا، بخار آب، نور و اشعه می تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود و یا کیفیت کارایی آنها را کاهش دهد یا دستگاه را از کار می اندازد.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.



( فروش ) های دیگر