تولید و ساخت کارتن بسته بندی در شهر سنگ تهران

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

به دلیل تجمع تولیدکنندگان و فروشندگان متعدد و معتبر سنگ در این بازار، انتخاب از بین محصولات راحت تر و سریع تر به نتیجه خواهد رسید. بازارهایی که در داخل بافت شهری قرار دارند به مراتب کوچکتر از بازارهای سنگ خارج از شهر هستند و به دلیل تنوع پایین از هر لحاظ، نمی توانند نظر همه خریداران را جلب نمایند. اما مراکزی نظیر بازار سنگ شمس آباد این مزیت را دارد که به دلیل وسعت زیاد، تنوع بی نظیری از انواع سنگ ها را با کیفیت، رنگ و طرح های مختلف را در خود جای داده است.. بنابراین اگر برای پروژه های لوکس و خاص خود، در جستجوی سنگ های باکیفیت، لوکس و منحصر بفرد هستید، و یا سنگی مناسب با بودجه پروژه خود و با صرفه اقتصادی می خواهید، حتما بازار سنگ شمس آباد را در نظر داشته باشید.


در این مقاله به بهترین کارتن میپردازیم . در نگاه اول همه ی افراد به کارتن ها به عنوان یک وسیله کاملا بی ارزش و بی مصرف نگاه می کنند . و تصور می کنند که کارتن ها به راحتی در دسترس و قابل تهیه هستند . در حالی که پیدا کردن کارتن با توجه به

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

واحد چاپ در بخش کارتن سازی آسان پک با در اختیار داشتن ماشین آلات فرانسوی و سوئیسی مجهزترین واحد چاپ در کشور به شمار میرود. این بخش دارای خط موازی چاپ با تکنیک فلکسو میباشد. تولید کارتن های آمریکایی در این واحد توسط مدرنترین ماشین تولید کارتن در خاورمیانه صورت می گیرد. این دستگاه قابلیت چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI و سرعت تولیدی , کارتن در ساعت را دارد. این دستگاه همچنین قادر است. عملیات چاپ، برش بدون نیاز به قالب، چسب زنی و تسمه کشی را به صورت همزمان انجام دهد.



( تولید و ساخت ) های دیگر