تولید و ساخت کارتن بسته بندی در شهر قدس

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.


جعبه مقوایی تک جداره از دو مقوای تک لایه که یک مقوای موج دار را در میان گرفته اند، ساخته می شود. این جعبه ها از بالا و پایین محکم بوده و نسبت به ضربه های فوقانی و تحتانی مقاوم هستند. این جعبه ها در کارگاه ‌های تولید کارتنهای بسته بندی تهران و کارتنهای بسته بندی کرج و اکثر شهرستان ها در دسترس هستند. وزن کم و قیمت مناسب از مزایای جعبه مقوایی تک جداره به شمار می رود که برای بسته بندی و کارتن حمل و نقل محصولات، گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

ماده اولیه ‌ای تولید کاغذ و مقوا، الیاف چوبی است. که خاصیت اصلی آن جذب رطوبت می باشد به همین دلیل باید در ساخت جعبه و کارتن حتما باید از مواد ضد رطوبتی است.فاده شود. زیرا نبود این مواد، باعث می شود که الیاف رطوبت را جذب کند و در نتیجه پیوند بین آن ها سست خواهد شد و همچنین در رطوبت زیاد لبه‌ های کاغذ و مقوا از یکدیگر جدا می شوند و غیر قابل است.فاده خواهند شد.



( تولید و ساخت ) های دیگر