فروش کارتن بسته بندی در شهرک صنعتی شمس آباد

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.

نکته بسیار مهم در مورد جعبه و کارتن بسته بندی که باید به آن دقت کرد این است. که یک بسته بندی نباید سبب شود قیمت محصول شما بیش از اندازه بالا رود، چرا که به همان اندازه که بسته بندی خوب برای مخاطب اهمیت دارد قیمت آن هم بسیار مهم و تأثیر گذار است..

شرکت سازنده کارتن صفا پک به شما تولیدکنندگان و خرده فروشان این نوید را میدهد که می توانند با مراجعه به ما برای نمونه کارهای قبلی ما را  طی نیم قرن تجربه مشاهده کنند . نیم قرن است. که به مشتریان خود کمک می کنیم تا با به کارگیری هوشمندانه جلوه های تصویری ناب و بی نظیر دل مشتریان خود را به دست آورند و حجم فروششان را افزایش دهند .



( فروش ) های دیگر