مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با


آسان پک جهت تکمیل تولیدات خود و به منظور رفع نیاز کشاورزان و صادرکنندگان کشور اقدام به راه اندازی بخشی مجزا جهت تولید کارتن های سبدی کرده است.. ماشین آلات در این قسمت به صورت تخصصی به تولید کارتن های  سبدی به دو نوع ستون دار و بی ستون اختصاص داده شده‌اند .

صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.

جعبه مقوایی دو جداره از دو ورق مقوایی موج دار و سه ورق مقوایی صاف تشکیل شده است. به طوری که در بالا و پایین و بین ورق های موج دار، از ورق صاف است.فاده شده است.. این جعبه ها بسیار محکم بوده و به دلیل است.حکام بالا برای جا به جایی اجسام سنگین مناسب می باشد. نوعی از جعبه های دو جداره با است.حکام ویژه برای صادرات و ارسال اجسام سنگین است.فاده می شود. در تولید کارتنهای بسته بندی با افزودن ورق موج دار و ورق صاف، مقوای سه، پنج و هفت جداره نیز تولید می شود. از این جعبه ها در موارد خاص و برای بسته بندی کالاهای سنگین و ارزشمند است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر