مشاوره و اجرا کارتن بسته بندی در شهریار

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


شرکت سازنده کارتن صفا پک به شما تولیدکنندگان و خرده فروشان این نوید را میدهد که می توانند با مراجعه به ما برای نمونه کارهای قبلی ما را  طی نیم قرن تجربه مشاهده کنند . نیم قرن است. که به مشتریان خود کمک می کنیم تا با به کارگیری هوشمندانه جلوه های تصویری ناب و بی نظیر دل مشتریان خود را به دست آورند و حجم فروششان را افزایش دهند .

صنعت کارتن سازی بسته بندی و چاپ به طور کلی میتواند فرآیند های تولید پک های کارتنی و مقوایی و مراحل چاپ آنها را عنوان کرد که برای طراحی و تولیدشان از دستگاه های مختلف است.فاده میشود، که هر یک از این دستگاه ها برای راه اندازی خط تولید یک کارخانه کارتن سازی ضروری میباشد.

زمینه فعالیت شرکت کارتن سازی گلبرگ باکس، تولید جعبه های کارتنی و مقوایی به همراه چاپ و بسته بندی آن ها است.. گروه تولیدی گلبرگ باکس طی این سال ها با است.فاده از دستگاه های مدرن این صنعت و به کارگیری نیروهای مجرب و با تجربه توانسته جعبه و کارتن بسته بندی با کیفیت و جذاب را برای محصولات داخلی و به خصوص محصولات صادراتی تولید و به مشتریان خود ارائه دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر