فروش کارتن بسته بندی در فیروزکوه

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



برج سنگی مزداران در روستایی به همین نام و در کیلومتری فیروزکوه قرار گرفته است.. این برج در نوک صخره‌ای سنگی و در مرتفع‌ترین قسمت روستا ساخته شده است.. همین ویژگی نشان می‌دهد که کاربرد عمده این برج در گذشته، نگهبانی و محافظت از روستا بوده.

فیروزکوه سه حمام و شش یا هفت باب مسجد، یک تکیه و سه آسیا و سی کاروانسرای بارانداز و پنجاه باب دکان دارد و سکنه آن تقریبا خانوار و هفت طایفه اند: طایفه شیرازی، طایفه کیائیه، طایفه شهرآشوب، طایفه رئیسی، طایفه کاردگر، طایفه فخرآور و طایفه بابتیه که میرزا فضل الله خان و میرزا امان الله، مستوفی این شهر از این طایفه‌اند.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.


شاید بتوان ایندل برد را پر کاربردترین مقوا در صنعت بسته بندی محصولات به حساب آورد. این مقوا که به مقوای بهداشتی نیز معروف است.، رنگی سفید داشته و برای بسته بندی دارویی و مواد غذایی مناسب است.. قیمت مناسب و جنس خوب از مزایای این نوع کارتنها می باشند و در کارگاه های تولید بسته بندی تهران و اکثر شهرستان ها در دسترس است..

مهم ترین علت است.فاده از کارتن برای بسته بندی قطعات صنعتی، امنیت بالای آن در فرایند حمل و نقل است.. برتری این نوع از بسته بندی به این علت است. که عایقی در هوای سرد و گرم، رطوبت و ضربه های ناشی از حمل و نقل است.، زیرا گرد و خاک، تغیرات آب و هوا، بخار آب، نور و اشعه می تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود و یا کیفیت کارایی آنها را کاهش دهد یا دستگاه را از کار می اندازد.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش ) های دیگر