فروش کارتن بسته بندی در قرچک

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


مهم ترین علت است.فاده از کارتن برای بسته بندی قطعات صنعتی، امنیت بالای آن در فرایند حمل و نقل است.. برتری این نوع از بسته بندی به این علت است. که عایقی در هوای سرد و گرم، رطوبت و ضربه های ناشی از حمل و نقل است.، زیرا گرد و خاک، تغیرات آب و هوا، بخار آب، نور و اشعه می تواند باعث آسیب دیدگی دستگاه شود و یا کیفیت کارایی آنها را کاهش دهد یا دستگاه را از کار می اندازد.

-چاپ لمینتی نوعی از چاپ که با چسباندن یک مقوا با چاپ افست به همراه پوشش سلفونی یا ورنی که منجر به محافظت بیشتر کالا در برابر ضربه و لرزش  است و از طرفی کیفیت چاپ در بسته بندی حفظ میگردد . معمولا این نوع بسته بندی ها بسیار شکیل و برای ارائه به بازارهای داخلی و خارجی بسیار مناسب هستند.

در ساخت کارتن ، یک سری فرآیند متوالی در حال انجام است.. این شامل ساخت تخته کاغذ می باشد. اولین مرحله در تولید کارتن ساخت مقوا است.. در این فرآیند ابتدا تراشه های چوبی با افزودن مواد شیمیایی نرم می شوند. سپس تراشه های چوبی نرم شده به صورت تفاله ساخته می شوند. سپس مخلوط تفاله و آب از طریق دستگاه مجاز است.. پالپی که بدست می آید سپس از طریق چند لایه فیلتراسیون ارسال می شود تا مواد ناخواسته از پالپ خارج شود. آب و کلر در طی این فرآیند غربالگری اضافه می شود. پس از آن تفاله ساخته می شود تا با برداشتن محتوای مایع از تفاله چوبی ، به شکلی از حصیر الیاف چوبی برسد.



( فروش ) های دیگر